Det går även bra att bara hänga med oss andra i lekparken och vara ett moraliskt stöd eller arbetsledare. Eller om du vill grilla korv till de hårt arbetande...
Styrelsen kommer att ha ett möte inför städdagen, medlemmarna får gärna komma med tips på vad vi ska göra i år.
Hälsningar Styrelsen
RSS-flöde